Håll i hatten bara!

Vad har jag då gjort på det senaste med mina radikala revolutionära dagar?

Idag har jag varit i Hudik och ätit mjukglass, förfärats över kommersen tills jag köpte mig en hatt att lugna ner mig i, bytt ut gudskonversationer mot TV konversationer, varit till doktorn som sagt att jag är frisk, mailat en hel del och sökt in på den där skolan som jag tjatat om det senaste året. Hoppas hoppas jag kommer in.


Som det ser ut nu är jag inte så mycket till vegetarian längre, ikväll är pappa och jag bjudna på palt och fläsk hos Bengt och Anita och det tackar man ju inte nej till. Så nu är det kört att bli upplyst, det håller judarna och muslimerna med om också. Vad var det som hände egentligen?


Det som hände är ingenting, det är så tråkigt att vara hemma att jag måste äta upp nån. Lite skönt men mycket händelsefattigt. Jag kopierar CVn och gamla betyg, arbetsintyg och diplom mest hela dagarna. Till helgen ska Emmeli på bal och igår provade vi balfrisyren, lite högt och lockigt som det ska vara på bal. Fint. När jag gick på bal blev alla jättefulla och gjorde slut med varandra, eller Frida och Ove sa att de skulle göra slut och då tyckte jag och Hannes att vi också kunde passa på. Alla gjorde slut, sen blev vi trötta och åkte hem och blev ihop dan efter. Det var inte bättre förr Emmeli, ha så roligt på balen! Undra hur kul det var för Jennie och Ante egentligen?

Mer än så är inte värt att nämnas för tillfället. Ospänningen är lidlig.



Kommentarer
Postat av: Storen

Nu är du orättvis...vi har ju diskuterat droger och livsöden. Du har ju fått vara standin fru till en nästan norsk och druckit dig berusad på MINTU. Fått Indisk mat av en lycklig storasyster som tycker att det är alldeles fantastiskt att ha sin mindre syster hemma. Allting blir det man gör det till och för mig är spänningen olidlig varje dag!!!

2009-05-25 @ 18:50:07
Postat av: Bror

Kom ner o häng i backslick-stan vettja. Nästa helg drar jag till Åland för gudomligt efterlängtad vågsurf, det du! Lyan är din om du vill om du lovar att ta hand om min Balle och inte spilla på golvet.



xoxox.

2009-05-26 @ 23:06:29
Postat av: Tonårsliv by Leonora - Back in the game again

2009-05-26 @ 23:11:15
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: Tonårsliv by Leonora - Back in the game again

Hoppas du haft en härlig dag! :)

allt väl?

2009-05-26 @ 23:11:16
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: Emmeli

Jag ska göra mitt bästa på balen! ;) haha.

2009-05-27 @ 21:54:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0