Dem dar och asfalten, affarerna, musklerna har ingen rast ingen ro

Adde! Du har blivit senil. Vad hande? Tack forresten! Jag har funderat jattemycket pa wwof, traffade en hel del linsatare i Indien som tipsade om det med. Jag tror det blir mitt nasta steg.

Jag ar i London. Har varit har en vecka snart och sen jag skrev sist har manga saker hant.


Resume:


* Blivit av med parasiterna

* Sagt hejda till Himalaya

* Shoppat i Delhi

* Mellanlandat 6 timmar i Bahrain och blivit uppdaterad pa senaste skriket avdelning burkor.

* Kommit till London utan att forsta hur jag varit borta sa lange. Det kandes som igar.

* Blivit uppdaterad pa mina relationers relationer.

* Stallt en massa krav hit och dit.

* Gatt pa filmmaraton med zombieklassiker till 6 pa morgonen.

* For att bli utelast och inte sovit en blund pa hela natten.

* Innan jag skulle jobba pa Viva (igen), forsta gangen sen jag slutade.

* Fatt bekraftelse pa att jag inte vill gora det igen.

* Dodat orealistiska forhoppningar
* Salt gammalt skrap och halften av det jag shoppade i Delhi.
* Tjanat nog pengar for att aka hem till Sverige.

Har inte kopt biljett an, ska kolla nu. Aker antagligen pa onsdag. Ring och skriv, jag vill traffa alla. Blir minst hemma i Ljusdal en manad, men kommer ha begransad ekonomi att halsa pa nagon. Forhoppningsvis inte, men antagligen.

Jag vill frisera sa manga som mojligt, ova mina yogalararkunskaper, och salja av 5 par jattefina bruna mockasandaler fran Indien. Ring ring ring. Skriv skriv skriv.

Allt ror sig, vaxer i varen fast husen stallt sig over graset. Solen skiner pa Londons gator och jag kan inte minnas att de nagonsin varit sa rena och organiserade. Pa kvallarna utanfor Shelley house trangs skrikande ravar, burkor fran Bahrain, angsliga popluggar fran Shoreditch och ekorrarna har arets fest i papperskorgen. Det ar inte sa tokigt men inte sa halsosamt. Kanns som jag haft en effektiv vecka och donat med vad jag behovt, nu ar det val anda sommarsverige va?

Camilla! Jag har druckit massa vin nu, och jag ar talig som Arvid. Pilla upp bag in boxen, jag tar med nag champa!


Kommentarer
Postat av: Anonym

tjabba!Kom och hälsa på oss i hedesunda!!!! kram Kusin Emma

2009-05-03 @ 20:40:20
Postat av: Bror

Jag behöver en klippning....Kram.

2009-05-04 @ 09:52:46
Postat av: Storen

Jag och Emmeli tar ett varsit par sandaler, Isak en klippning!!!Emmeli vill ha en Baluppsättning på håret och jag en massa yoga lektioner. Bag in boxen har jag aldrig riktigt stängt, nag champa låter lagom rökigt. Nu är det jävligt nära!!!!!

Ps Muffe väntar också det är ingen som behandlat honom sådär omilt som bara du kan på ett tag.

2009-05-04 @ 17:37:24
Postat av: Kusin Karin

Välkommen till Europa! Skönt att höra att du mår bättre. Jag behöver absolut lite frisering! Kram Karin

2009-05-04 @ 23:20:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0