Nytt

Ah pappa har brutit larbenet, det var ju inte bra. Fast for Klappapojkan kanns det knappt. Det dar har man ju hort talas om forut. Yohoo mamma nu kan ni kolla pa Formel 1 varendavarenda dag tillsammans. Kul.

Ja vad ar det som har hant da eftersom jag aldrig hor av mig till nagon. Ja inte sa mycket alls. Jag har varit i Paradise en manad nu, men ska jag vara helt arlig sa kanner jag mig ratt fardig med strandlivet. Forstar att ni inte kan forsta, men jag borjar sakna lite kulturrrrrr. Faktiskt har en hel del folk tappat forstandet pa stranden pa det senaste. Pa ett mindre bra satt. Jag antar att det ar isoleringen och lappsjukan som far gamla monster att krypa fram ur dammet. De flesta akte forra veckan sa vi ar kanske 20st kvar nu. Dagstrippare kommer in med fiskebatarna. Tittar pa stranden, hundvalparna och delfinerna i vattnet. Vi sitter pa restaurangen, tittar i menyerna och pa fransmannen som borjat skalla och prata om horribleterriblethings in the future. Just det har fallet ar riktigt illa. Det har 100% snott for honom.

Hitomi akte for 5 dagar sen till Goa och jag stannade kvar. Kanns lite som jag kan Goa och jag har bara tva manader kvar pa mitt visum sa det skulle vara roligt med nat nytt.  Jag sa att jag skulle halsa pa henne i Goa, men det kanns som det inte kommer bli av. Forhoppningsvis traffas vi i Rishikesh. Det finns ingen nagonstans som Hitomi. Ni skulle bli stumma av forundran. Pa ett bra satt.

Sa ingen hippiemarknad for Hanna den har gangen. Det ar precis som ni tror. Jag har gatt och blivit lite fortjust i den har diabetikern. Sa vi ska vanta pa att hans insulin ska komma, sen aker vi antagligen norrut. Till Varanasi, varldens aldsta  stad!? Dar har vi planerat att vara allmant kulturella. Lasa, rita och kolla pa de brinnande liken. Jag tror det kommer bli intressant.

Tack for alla mail, det ar trevligt att veta att jag finns kvar fast jag inte ar dar. Jag har ingen mojlighet att svara for tillfallet. Nar datortiden blir billigare och uppkopplingen snabbare kommer jag kanske tom att gora ett forsok att ladda upp lite bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0