Telefon

Jag har skaffat indiskt telefonnummer, sa om nan av er kanner er lite rik och ensam kan ni ringa pa +919986877476. Borde funka sa lange jag ar i Karnataka.

Igar var det en speciell Shiva hogtid, sa jag och Joe gick over till templet mittemot vart hus och fick helig lunch av prasterna. Gott! Vi hade bjudit in nagra yogis pa kvallen for att hjalpa till under ljuscermonin. Himla trevligt. Vi at kakor och drack te och lyssnade pa skitdalig musik som en australiensisk karl tagit med sig. Har alla australiensare dalig musiksmak? Joe tyckte i och for sig att det var bra. Betyder det att jag har dalig musiksmak? Det kan jag val aldrig tro.

Hursomhelst. Vi kakade klart och gick ut for att hjalpa till att tanda de 5000 ljusen pa gatan utanfor. Fint. Sen fick vi spicy chickpeas av prasterna som tack.

Yogan imorse var riktigt bra. Har kant mig ratt forstord i kroppen eftersom jag nastan inte yogat nat alls de senaste fem manaderna, men idag var jag riktigt mjuk och stark. En brasiliansk kille, Fabio som sitter bredvid mig i shalan hade ett litet frustationsutbrott idag. Han ville ha fler asanas, och sa till herr Iyengar att han bara hade 10dagar kvar i Indien. Detta upprorde herr Iyengar lite, och han svarade.

-You cant be PHD if dont know ABC.

Jag sa ju det. Han ar cool.

En japansk kvinna har flyttat in i mitt och Joes hus. Hon ar mystisk. Hon har rest i 11ar och sager att hon tjanat ihop pengarna som servitris i New York. Jag syner. En teori ar att hon ar bankranerska.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0