Jaloux

Har kollat lite bloggar idag. Läser vanligtvis www.thesartorialist.blogspot.com, www.facehunter.blogspot.com , ibland www.fluokids.blogspot.com med, inte för att jag tycker att musiken egentligen är så himla bra eller att jag förstår vad de skriver, utan alla fina bilder på snygga tjejer. Nu har jag hittat en svensk favorit, vilket känns lite halvperverst som heterosexuell 25åring, men www.gillofilippa.blogg.se är nånslags rocklolita i roliga kläder som har massa bilder av andra rödhåriga och modebrudar. Ögongodis.

Det är ju fint med rött hår. Kollade på typ alla bilder av Filippa innan jag skulle hämta ut visumet på indiska ambassaden. Såg mig själv i spegeln när jag skulle klä på mig jackan och kände mig gammal. Det är väl bara att vänja sig. Åldern tar oss alla, Filippa!

Jag fick hursomhelst visumet. Var ganska pirrig men det var inga problem.

På onsdag fyller Emilia 26 och därför ska hon och Tomas bjuda på thaimat ikväll. Lite knäppt egentligen. Det är väl jag som borde bjuda när hon fyller år. Snett. Hon vet inte om att jag skriver här, det vet ingen. Så jag kan berätta att jag kommer byta ost mot thaimat. Ost är födelsedagspresenten. 

Tänkte dela med mig av www.translate.google.com/translate svensköversättning av Sir Mix-A-Lots gamla hit "Baby got back". Skitkul.

Jag gillar big butts och jag kan inte ljuga
Ni andra bröder kan inte förneka
Att när en flicka walks in med en itty bitty midjan
Och en rund sak i ditt ansikte
Du får fjädrande, vill dra sig ur ditt hårda
'Cause du märker att butt var fyllda
Deep i jeans hon är klädd
Jag är böjd och jag kan inte sluta stirrar
Oh baby, jag vill få med dig
Och ta din bild
Mina homeboys försökte varna mig
Men det rumpa du fick gör mig så kåt
Ooh, Rump-O' -slät hud

Kommentarer
Postat av: Emilia

Men Hanna! Osten var som en skänk från ovan, MUMS! Om jag fick ha dig här i krokarna skulle du få thai varje dag! kram

2008-12-12 @ 23:20:35
URL: http://oije.tumblr.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0