På turné

Nu har jag lämnat mina föräldrar hemma och gett mig ut på turné. 

I fredags åkte jag ner till Uppsala. Jag, Malin och Frida supportade Simons klubb. Bra musik och roligt folk. Mysig efterfest men lite sova. På lördagen träffades jag och Frida upp på stan, fikade frukost, sammanfattade kvällen och livet i fyra timmar. Sen gick vi upp till Frida, jag däckade och Frida vispade omkring.
 
Lördagkväll, ryssfest. Frida var luder och jag var kalla kriget. Vi tänkte först: jag astronaut och Frida som Lajka i koppel. Tre rätters rysk mat och vodkan flödade. Kul initiativ och väl genomfört men kanske lite stelt..? Vi avslutade kvällen på Simons andra klubb och strips på Rosa pantern. 

Idag. Sova länge. Äta Fridas lax m potatismos och ärtor. Gott. Åka till Stockholm. Sova hos bror. Laptopen får inte följa med till Indien. Träffade Björn. Längesen sist. Bra karl. 

Imorrn. Fixa visum. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0